wtorek, 11 grudnia 2012

mniam mniam


'mniam mniam' mnie prześladuje, i 'miau miau', i 'hey kitty kitty'.





oglądałam dziś serie o zombie... nienawidzę zombie, ale jakoś mi się to w miare dobrze oglądało. oczywiście co chwile było:
FUUUUUU!!! 
BLEEEEE!!! 
EOUUUU!!! 
BLAAAH!!!
CO ZA KRETYN! IDIOTA! NIE IDŹ TAM! DEBILU! JA JEBIE! KURWA NO NIE! 
nie bede tego oglądać, no dobra wiadomo, że BĘDĘ!!!
FUJ! FUJ! FUJ! OBRZYDLIWE...
NO BIEGNIJ KRETYNIE! SZYBCIEJ! DEBIL! DEBIL! DEBIL! CO ZA FRAJER! JUŻ BY GO DAWNO ZABIŁY! ZJEDZĄ CIĘ! podrapali go? NIEEEEEEE!!! UCIEEEEEKAJ! DEBIL. NO BIEGNIJ! WŁAŹ! WŁAŹ TAM SZYBKO! UFF!!! udało się... AAA!!! BIEGNIJ! NIE W TĄ STRONĘ! O NIE, OTOCZYLI CIE! no to już po ptakach... UDAŁO SIĘ! uff... NO, JA JEBIE! RUSZAJ SIĘ! PO CO MU POMAGASZ?! ZOSTAW GO! ON CIE ZABIJE! ON BY CI NIE POMÓGŁ! ZOSTAW GO, BIERZ BROŃ I UCIEKAJ! NO, WEŹ GO ZOSTAW! JA JEBIE... itd :)
[+ robienie uników i podskakiwanie jak tylko jakiś zombie wyskakiwał z nienacka, albo i z nacka na ekran] :)
i od czasu do czasu:
awwww :3 [love] :3 
jak były jakieś słodkie, urocze sceny :)

jutro też chcę! :)

1 komentarz:

  1. największy p s y c h o l i z m horrorów. Nie idź tam, kto normalny by poszedł, a ten idzie. No ale inaczej nie ma fabuły.x)

    OdpowiedzUsuń