niedziela, 2 grudnia 2012

fog



czasami życie zakręca i biegnie polną drożynką w nieznanym nam kierunku...

dlaczego ludzie tak bardzo mnie wkurwiają?! :o

czasami powinnam się zamykać w pokoju i z niego nie wychodzić aż mi chandra nie przejdzie.

//


sometimes life turns around and runs a little meadow footpath in unknown for us direction...

why people piss me off so much?! : o

sometimes i should close myself in the room and sit there until my despondency goes away.



edit:
mam ochotę się najebać. cały czas. bardzo.
nadgarstki pachną mi pięknie. próbuję! naprawdę próbuję czerpać drobne przyjemności z otaczającego mnie świata.

//

edit: 
i wanna get drunk. all the time. a lot.
my wrists are smelling wonderfully. i'm trying! i'm really trying to extract those small pleasures from the world that is surrounding me.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz