wtorek, 16 kwietnia 2013

Tom

Chyba kręcą mnie wredni, zadufani w sobie mężczyźni, którzy motają, kłamią, perfekcyjnie posługują się sarkazmem i... niekoniecznie wiedzą jak się zabrać do podrywania, albo są w tym takimi mistrzami, że zamieniają to w wielowymiarowe arcydzieło (tak na pewno jest). Jednak chyba niektórzy faceci potrafią bawić się w gonienie króliczka xD Oczywiście do tego muszą być inteligentni, dobrze wychowani, stanowczy oraz odrobinę delikatni i magnetyczni. 
O. dała mi dwa tyg. Więc chwilowo JARAM się :D hahaha :)




TOM

To jest Tom.

Tom ma na imię Adam.
Tom Adam nie jest kotem.
Nie jest też ptakiem.
Ani nawet kamieniem.
Tom lubi sprzątanie. 
Najbardziej za pomocą miotełki.
Tom nie lubi kurzu ani pająków. 
Pająki go obrzydzają, co nie oznacza, że się ich boi.
Nie raz pomógł już zabić pająka, chociaż później czuł się brudny. 
Teraz Tom jest bardzo samotny. 
Całymi dniami leży na dywanie, koło łóżka i kontempluje sufit.
Tom nie może wstać, nawet jakby chciał.
Już od dawna nie ma żadnego towarzystwa.
Szkoda, bo Tom jest bardzo zabawny. 
Kiedyś potrafił doprowadzić do śmiechu praktycznie każdego, nawet się specjalnie nie wysilając.
Tom miał też podejście do kobiet. 
Nie był babiarzem, raczej miał w sobie trochę z duszy romantyka.
Był też bardzo męski.
Nie miał problemów z nikim, nawet z dziećmi.
'A może jestem już za stary?' - pomyślał Tom.
To nie było tak. 
Po prostu czasy się zmieniły.
Teraz leżał sam na podłodze koło łóżka, kiedyś bawił na salonach.
Ktoś zaczął odkrywać jego sekrety, ale nie skończył.
Ludzie nie mają teraz czasu na przyjemności tego typu.
Zakładka była gdzieś w połowie.
Tom jest książką. 
Samotną książką na podłodze.

Akcja: poczytaj sobie.


edit:
Już mi się znudził. Minął tydzień. Pozytyw: prawie się do mnie nie odzywa, więc mnie nie irytuje :D

2 komentarze:

  1. Wiersz! <3

    Ja też mam dwa tygodnie,ale trochę odwrotnie niż Ty. Na razie CIIIICHOOOOSZAAA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiersz? ja nie rozumiem wierszy :p

      no ja ci też dałam dwa tyg ;) zobaczysz! MUSI tak być!

      Usuń