poniedziałek, 26 listopada 2012

your turn to write something

Chciałabym, żeby wszyscy ludzie, którzy mnie znali i/lub znają (również pośrednio) napisali coś o mnie. Taki zbiór myśli, wspomnień i przeżyć ze mną związanych. Rzeczy, które we mnie lubili, ale też te których nie lubili. Taka lista spostrzeżeń w jakiejkolwiek formie.

Jeśli chcesz coś takiego napisać i podzielić się tym ze mną, możesz napisać to w komentarzu, albo wysłać na adres: rippticca@gmail.com

//

I wish all the people who knew me and/or know me (also indirectly) would write something about me. Something like a collection of thoughts, memories and experiences connected with me. Things that they liked about me, but also disliked. A list of observations in any form.

If You want to write something like this and share it with me you can post it as a comment or send it to me here: rippticca@gmail.com

2 komentarze:

  1. chodzi mi trochę bardziej o to żeby napisać. za parę lat fajnie będzie popatrzeć i zobaczyć zmiany, może nawet porównać... ale powiedzieć też mi możesz :*

    OdpowiedzUsuń