poniedziałek, 19 listopada 2012

niedobrze mi...

...fizycznie i psychicznie.
Nie wiem o co chodzi.

|I need a doctor lyrics Dr Dre ft Eminem and Skylar Grey

Stwierdziłam, że już z nikim nie będę się spotykać, dopóki nie znajdę kogoś kto będzie spełniał wszystkie kryteria 'wymarzonego faceta'. Nie, nie będę szukać. Niech to on mnie znajdzie! Mam dość facetów, którzy potrzebują 100% mojej uwagi, mojej opieki i wsparcia. Dość zazdrośników, zarozumialców, sierotek, i innych takich. Dość sztuczności, wymuszanej uprzejmości i bycia miłym. Chcę żeby ktoś w końcu się mną zaopiekował, żeby mnie podlewał komplementami, pieścił zmysły i dbał o mnie. Ja dbam o wszystkich, ale sobą się jakoś nie za bardzo przejmuję. Tak, potrzebuję chyba w końcu kogoś kto zrobi dla mnie to co ja pragnę robić dla niego. Dopasowanie, zrozumienie i zgoda. Pragnę tego. Wtedy chyba byłabym szczęśliwa. Chyba.

//

I came to conclusion that I will not date anyone untill I find someone who will fulfill all the criteria of 'my dream guy'. No, I'm not going to look. I want him to find me! I'm sick of guys who need 100% of my attention, my care and my support. Enough of envious, cocky, presumptuous pussies, and others like that. Enough of affectation, forced kindness and being nice. I want someone to finally take care of me, water me with compliments and fondle my senses. I care about everyone but myself. Yes, I think I need someone who will do for me what I desire doing for him. Matching, understanding and harmony. I crave for this. Then maybe I'd be happy. Maybe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz