niedziela, 25 listopada 2012

fak ajm sad

zrozum mnie i powiedz mi: o co mi chodzi, czego ja chcę, czego potrzebuję, na co zasługuję i na czym mi zależy. chciałabym się położyć spać i obudzić jak już minie czas, który nazywam przejściowym. tylko czy to na pewno nastąpi? może całe życie będzie tym czasem przejściowym, gdy musimy zgadywać co nas czeka i pracować na to co będzie. rodzina, domek i stała praca to chyba to co nazwę życiem właściwym. ale czy na pewno wtedy będę szczęśliwa? czy to jest to o czym marzę? pierdolić to. posłucham muzyki, obejrzę film i pójdę spać. jutro zapomnę o tych rozkminach i wrócę do nauki. tak będzie lepiej. tylko jest jeden problem. chyba znów ktoś zamieszał mi w głowie i to ktoś po drugiej stronie świata. i to znów ten sam ktoś co parę lat temu. fak! fak! fak! ty idiotko!


jeśli wydaje ci się, że to takie proste, to masz rację. tylko, że równie łatwo pewnie się to odmieni.

//

understand me and tell me: what i want, what i need, what i deserve and what i care about. i would like to go to sleep and wake up, as the time that i call transitional passes . but will it happen for sure? maybe all my life will be this time of transition, when we have to guess what lies ahead of us and work on what will come. a family, a house and a steady job is probably what i would name: the proper life. but will i be happy then? is this what i dream about? fuck it. i will listen to some music, watch a movie and  then i will go to sleep. tomorrow i will forget about those thoughts and i'll go back to my studies. it will be better. there is just one problem. i think someone turned my head again and it's someone on the other side of the world. and the same person as few years ago. fuck! fuck! fuck! you idiot!


if you think it's so easy, you're right. but it is probably just as easy to reverse it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz