sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie roku

Rok temu moje życie wyglądało zupełnie inaczej. Wszystko się zmieniło, dostałam wszystko czego chciałam. Mam kochającego męża, idealną córeczkę, piękne mieszkanie, które mogę urządzać i czas by się tym wszystkim nacieszyć i zająć. 
Gdyby ktoś mi powiedział, że w ciągu jednego roku tyle się zdarzy, miałabym poważny problem z uwierzeniem. 

Ludzie narzekają na 2016, dla mnie okazał się chyba najlepszym, mimo że momentami było ciężko. 

***

Postanowienia noworoczne:
- być jak najlepszą matką i żoną,
- znaleźć czas na naukę,
- więcej malować i pisać,
- nie zaniedbywać przyjaciół i bliskich, 
- więcej się uśmiechać,
- wrócić do swojej wagi przedciążowej.

***

|Michael Bublé - Everything

***

Wszystkim moim czytelnikom życzę by spełniły się wasze wszystkie marzenia! Nawet te, o których nie wiecie i te które są głupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz