niedziela, 21 października 2012

słońce i weekendy mnie pozytywnie nastrajają

Mjuzik z teraz. Jakoś tak natrafiam dziś na songi, które od razu mi się podobają. Dobry dzień? :)

|Teenage Dreams are Teenage Crimes (Cover) - Music Monday

Nie wiem dlaczego nie mogę tego wrzucić w całości, więc wrzucam linka. Bardzo mi się spodobało :)

|Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix) 

Aha! I z serii: powiedz kotku co masz w środku:
- nic mi tam nie lata!
+ lata, lata!
- lata jak kiełbasa.

...i z serii przemyślenia wieczorową porą stojąc w korku:
'To, że nie jesteśmy w żaden sposób związani oznacza, że możemy odejść kiedy chcemy. Co w tym fajnego? To, że nie odchodzimy.'

taki pozytywny akcent dnia :)

|one time blind - NOT MY PROBLEM - christian drama

|Lana Del Rey - Blue Jeans (RAC Remix)

Mam ochotę iść na imprezę i wytańczyć się na maxa! Ciało mnie boli, jestem strasznie zmęczona, ale jak słyszę muzykę to mam siłę i nic już mi nie przeszkadza. I nic to, że ledwo chodzę. Chce mi się tańczyć. Następny weekend będzie mój! :D

|Monika Brodka - Dancing Shoes

|Amy Macdonald - Slow It Down

A to nadal za mną łazi, siedzi mi w głowie i doganie mnie na ulicach. Tak. Codziennie słyszę to po 5-6 razy w drodze na i z uczelni. :D

Edu-kac-ja... ciekawe słowo.

No dobra. chyba na razie starczy.

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że gdybym spotkała 15-letnią siebie, to byśmy się nie dogadały. Myślę, że 15-letnia ja byłaby załamana tą 20-letnią, a 20-letnia potraktowałaby tą 15-letnią... jak dziecko, które nic nie wie o życiu. 

Motto:
'Party on! Live fast, have fun, but be smart and think future.'

Na koniec wrzucę coś, co by to lepiej spać:
|Korn - Freak On A Leash 

1 komentarz: