niedziela, 21 października 2012

:(

Czasami jedna mała pierdoła potrafi zepsuć cały dzień.
Nie. To, że postępuję wg. własnych norm, standardów i uczuć nie oznacza, że jestem złym człowiekiem.
Powtórz: nie jestem złym człowiekiem, nie jestem złym człowiekiem...
Powtórz jeszcze 10 razy, albo 100.
Nie jestem złym człowiekiem, [...] , nie jestem złym człowiekiem.
a może jestem?!
Jak to mówią: 'Life is brutal and full of zasadzkas, and sometimes kopas w dupas'.

|Not In Love - Crystal Castles (ft. Robert Smith)

Smutno mi się zrobiło, chociaż wiem, że to chore. Gdybym mogła coś zmienić, to zrobiłabym drugi raz dokładnie to samo. Nie mogę udawać, że wszystko jest ok, gdy nie jest. Czuję co czuję i już. Jeśli nie potrafiłeś mnie utrzymać, to już nie moja wina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz