wtorek, 5 marca 2013

kolejna nowa moda, która do mnie nie trafia + ogórki

czy#ktoś#jest#mi#w#stanie#wytłumaczyć#o#co#chodzi#z#tymi#długimi#zakrzyżykowanymi#podpisami#zdjęć#na#fejsbuku? @ktoś? @ktokolwiek?!

[Tu powinno być zdjęcie z dzióbkiem czy w inny sposób wykręconą mordą, np:]


[W sumie to nie 'np', bo wszystkie wyglądają tak samo.
Czasami z dodanym gadżetem, z 'super odjechanego miejsca', albo z niebieskim filtrem. 'lofciam!' 'jakie to słodkie!']



edit:
Czy tylko mi to wydaje się prawdziwe? ^^

R: nie dzięki. nie lubie ogórków z solą
Ł: ale one Ciebie lubią i im z tego powodu smutno :D


 paaahahahahahaha nie mogę!
[dziś mam coś poważnie nie tak z głową]

2 komentarze:

  1. Niestety nie potrafię udzielić Ci odpowiedzi dotyczących "krzyżyków" bo nie wiem o-co-cho. Po prostu nie ma mnie na "Twarzoksiążce" ( z własnej i nieprzymuszonej woli). Pozdro i zapro do mnie.(jeżeli masz ochotę oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia o co chodzi z tą modą, może ma to związek z instagramem, bądź tweeterem? Na fb jeszcze nie widziałam, ale pewnie to kolejny sposób na bycie słitaśnym, trendi i kól, nie wiem, nie znam się(więc się wypowiem).

    OdpowiedzUsuń