środa, 20 marca 2013

bo co nam po smutku?


'To nic, że wszystko w co wierzyłam okazało się nieistniejące i że wszystkie moja marzenia okazały się głupie. To nie jest powód bym miała być smutna.' :D susząc włosy zawsze dojdę do jakichś ciekawych wniosków.

|Ed Sheeran - Give Me Love

Człowiek jest stworzeniem tak plastycznym, że dostosuje się do praktycznie każdych warunków. Jedni potrzebują więcej czasu, inni mniej. Muszę sobie po prostu poukładać w głowie świat od nowa. Wyznaczyć wartości, marzenia, cele, a później zacząć nimi żyć. Easy. 


Tylko zastanawiam się nad jednym. Czy to w co przestałam już wierzyć na pewno nie istnieje? Byłoby kiepsko, gdyby się okazało, że jednak za wcześnie straciłam wiarę. Muszę taką opcję wziąć pod uwagę ustalając nowy porządek świata w mojej głowie. Wypośrodkować wszystko. 



Będzie dobrze. 
Będzie dobrze. 
Będzie dobrze. 
Będzie dobrze.
Będzie dobrze. 
:)

2 komentarze:

  1. Będzie dobrze, lepiej niż było. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może być lepiej, ale z drugiej strony gorzej też być może ;) czyli nie jest tak źle ani tak dobrze, jak by mogło być. :D

      Usuń