piątek, 20 czerwca 2014

Wakacje cd


OMG!
W czasie ostatniego miesiąca, nie zrobiłam tyle co w ciągu ostatnich 3 dni.
1. Akwarium nie przecieka. Zizi podpowiedział mi, żeby sprawdzić to z kawą rozpuszczoną w wodzie, a pod akwarium położyć ręcznik papierowy. Ręcznik jest czyściutki.
2. Wczoraj oddałam Marci pod opiekę moje rybki. Ma teraz w mieszkaniu 3 akwaria.
3. Odwiedziłam w końcu dziadków. Cieszyli się bardzo :)
4. I O. moją. Oglądała mecz, na kacu.
5. Tato w nagrodę za dobre wyniki, kupił nam ofertę last minute do Marsa Alam. Lecimy z Warszawy. Jutro. Za 4 godziny mamy autobus. Szczerze, to ledwo się ogarnęłam. Wczoraj szybkie pranie, dziś prasowanie, teraz się tylko spakować zostało. Ciekawe czego tym razem zapomnę.
6. Padam na twarz. Jeszcze po sesji się nie wyspałam.
7. Nie lubię latać. Ani jeździć.
8. Pewnie nie będzie internetu. Może to i dobrze.
9. Muszę jeszcze kupić dolary na wizę.
10. I zawieźć Marci jej akwarium. Chwilowo rybki są w wazonie.
11. Zizi jedzie do domu za tydzień, czyli nie zobaczymy się przez ponad miesiąc.
12. Już jestem spóźniona z robotą, a zamiast biegać piszę pierdoły na blogu.

Za dwa tygodnie wrzucę zdjęcia z rybkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz