sobota, 2 marca 2019

wydawało mi się


|Ed Sheeran - Photograph

Wydawało mi się, że kiedyś byłam tylko trochę głupsza.
Okazało się, że byłam mądrzejsza.
Wydawało mi się, że jestem silna.
Nie jestem.
Wydawało mi się, że jestem wredna.
No, ok - trochę jestem, ale w sumie to mam za miękkie serce.
Wydawało mi się, że wszystko się po prostu stanie.
Samo to się tylko mleko popsuje - bez odpowiedniego wkładu ser się nie zrobi.
Wydawało mi się, że są dorośli.
Dorosłość to tylko liczba. Wszyscy jesteśmy tak samo zagubieni, nikt nie ma prawdziwych odpowiedzi, nikt nie jest ekspertem.
Przychodzi taki moment kiedy zdajemy sobie sprawę, kiedy uderza w nas "myśl" i później już nic nie jest takie samo - przez jakiś czas. W teorii wszyscy wiemy że czas ucieka, że życie mamy jedno, że nie wiemy dlaczego i po co tu jesteśmy, ale raz na jakiś czas, raz na parę lat, to nas uderza jak zderzak autobusu, byśmy mogli znów zapomnieć na kilka lat i "żyć normalnie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz