poniedziałek, 26 stycznia 2015

shattered into pieces


Mam wrazenie, ze jestem polamana na kawalki 
I nie moge ich pozbierac, 
Bo ty trzymasz polowe w swojej kieszeni, 
Pod kluczem. 
Uzalezniles mnie od siebie, 
A ja tego nie zauwazylam. 
Teraz jest juz pozno i nie mam sily. 
Znow nie wiem co robic. 
Czuje sie jak w pulapce. 
Wiec usmiecham sie i udaje, 
Ze wszystko jest w porzadku, 
ale pewnie kiedys wybuchne 
Jak nieczyszczony wulkan. 
Wtedy bedzie juz za pozno, 
by cokolwiek z tym zrobic. 
Szkoda, ze jestes gluchy na moje 
Szeptem wypowiadane slowa. 
Szkoda, ze nie rozumiesz. 
Szkoda, ze nie widzisz. 
A moze szkoda, ze nie chcesz? 
Szkoda, ze cie to nie obchodzi? 
Szkoda, ze bawisz sie mna?
Chcialabym cie nie kochac.
Chcialabym odwrocic sie i odejsc.
Chcialabym bys bardziej tu byl.

|Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants (Official Video)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz